* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Portégé Z30-C-13H

מספר חלק: PT263E-03V01NH2

Portégé Z30-C-13H
  • Windows 7 Professional (זמינה במסגרת זכויות שדרוג לאחור ממערכת Windows 10 Pro בתקליטור DVD)
  • 6th generation Intel® Core™ i5-6200U processor with Intel®Turbo Boost Technology 2.0
  • 33.8cm (13.3") , Toshiba HD non-reflective High Brightness display with 16 : 9 aspect ratio and LED backlighting
  • כונן Solid State 128 GB
  • Steel grey metallic, magnesium chassis, matt black keyboard
  • 4,096 (1x) MB, DDR3L RAM (1,600 MHz)
  • Intel® HD Graphics 520
  • אורך חיים מרבי : עד 14 שעות (Mobile Mark™ 2014 עם מערכת Win10)
  • משקל : starting at 1.20 kg
  • גובה x אורך x עומק : 316.0 x 227.0 x 13.9 (front) / 17.9 (rear) mm
Portégé Z30-C-13H
מפרטי מוצרים אביזרים שירותים חזרה לבחירת ארכיון

Data Recovery Service

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: הגן על הנתונים החשובים שלך בעזרת שירות שחזור הנתונים שלנו, ובמקרה שהנתונים יאבדו נעשה את מיטב המאמצים לשחזר אותם. יתר על כן, תקופת האחריות הסטנדרטית שלך תוארך.

תכונות:

  • •  שחזור הנתונים האבודים
  • •  מסירת הנתונים המשוחזרים בכונן קשיח חדש
  • •  הרחבת אחריות

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

הרחבת אחריות

תקופת זמן: בתוקף לארבע שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: הגן על ההשקעה שלך בטכנולוגיה לטווח הרחוק באמצעות הרחבת אחריות בינלאומית. שירות זה מרחיב את האחריות הסטנדרטית של מוצר Toshiba שברשותך ומרחיב את האחריות הניתנת במדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, והופך אותה לבינלאומית.

תכונות:

  • •  הרחבת האחריות הסטנדרטית
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba
  • •  כיסוי כלל עולמי

תקופת הקנייה: ניתן לרכוש את השירות בתוך שנה אחת ממועד הרכישה של מוצר Toshiba שברשותך

לפי דרישה

תקופת זמן: לשימוש חד-פעמי בלבד

תיאור השירות: אם איבדת את הנתונים שלך באופן בלתי צפוי עקב נפילת המחשב, נחשול מתח, וירוס מחשבים, טעות משתמש או אירועים בלתי צפויים אחרים, נעשה כל שביכולתנו לשחזר את הנתונים החשובים שלך.

תכונות:

  • •  שחזור הנתונים האבודים
  • •  מסירת הנתונים המשוחזרים בכונן קשיח חדש
  • •  החזרת הכסף, אם השחזור אינו אפשרי
  • •  למוצרים באחריות ומחוץ לתקופת האחריות

תקופת הקנייה: ניתן לרכוש שירות בכל עת, גם לאחר שפג תוקף האחריות

שירותי הגדרת תצורה

תקופת זמן: לשימוש חד-פעמי בלבד

תיאור השירות: שירות טעינת תמונות ללקוח Toshiba מאפשר להפיץ תמונת מערכת במחשבי Toshiba של צי הלקוח, במסגרת תהליך הייצור.

תכונות:

  • •  טעינת תמונה של הלקוח בדגמים מיועדים
  • •   בדיקת איכות בסוף תהליך ההדמיה

כמות מינימלית: זמין לפרויקטים הכוללים לפחות חמישים (50) התקנים

תקופת זמן: לשימוש חד-פעמי בלבד

תיאור השירות: שירות תיוג הנכסים הווירטואלי של Toshiba מאפשר לשלב תג נכס אלקטרוני (DMI) במערכת ה-BIOS של מוצר Toshiba שברשותך כדי לאפשר זיהוי, מעקב וניהול מלאי אוטומטיים.

תכונות:

  • •  תג נכס אלקטרוני (DMI)
  • •  שילוב DMI ב-BIOS
  • •  גישה באמצעות תוכנת ניהול

כמות מינימלית: זמין לפרויקטים הכוללים לפחות חמישים (50) התקנים

תקופת זמן: לשימוש חד-פעמי בלבד

תיאור השירות: שירות תיוג הנכסים הפיזי של Toshiba מאפשר להדפיס תווית ייחודית שתוצמד למוצר Toshiba למטרות זיהוי ומעקב בצורה קלה ופשוטה.

תכונות:

  • •  תיוג פיזי של נכסי חומרה
  • •  תגי נכסים סטנדרטיים שלToshiba או גרסאות מותאמות אישית
  • •  תווית אבטחה כולל לוגו הלקוח, מספר סידורי, ברקוד או קוד QR

כמות מינימלית: זמין לפרויקטים הכוללים לפחות חמישים (50) התקנים

שירותי תמיכה

תקופת זמן: שלוש שנים מתאריך רכישת הרישיון

תיאור השירות: תוכל להשגיח על נכסי Toshiba שברשותך בלי לבזבז זמן ומאמץ, הודות לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba. פלטפורמה מותאמת אישית זו מאפשרת לקבל תמונה מפורטת של כל הנכסים הרשומים שלך. בנוסף, תוכל להוריד מנהלי התקנים כדי להבטיח ביצועים אופטימליים או לתעד אירועי שירות ולפצות בסטטוס שלהם באופן מקוון.

תכונות:

  • •  גישה לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba
  • •  ניהול נכסים מקיף
  • •  חבילות מותאמות אישית של מנהלי התקנים להורדה
  • •  רישום ומעקב של אירועי שירות
  • •  הזמנת יחידות להחלפה על-ידי הלקוח
  • •  מסמכי ידע טכני

תקופת הרכישה: ניתן לרכישה בכל עת

תקופת זמן: שנה אחת מתאריך רכישת הרישיון

תיאור השירות: תוכל להשגיח על נכסי Toshiba שברשותך בלי לבזבז זמן ומאמץ, הודות לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba. פלטפורמה מותאמת אישית זו מאפשרת לקבל תמונה מפורטת של כל הנכסים הרשומים שלך. בנוסף, תוכל להוריד מנהלי התקנים כדי להבטיח ביצועים אופטימליים או לתעד אירועי שירות ולפצות בסטטוס שלהם באופן מקוון.

תכונות:

  • •  גישה לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba
  • •  ניהול נכסים מקיף
  • •  חבילות מותאמות אישית של מנהלי התקנים להורדה
  • •  רישום ומעקב של אירועי שירות
  • •  הזמנת יחידות להחלפה על-ידי הלקוח
  • •  מסמכי ידע טכני

תקופת הרכישה: ניתן לרכישה בכל עת

תיקון באתר הלקוח

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba למקום בו אתה נמצא, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית ביום העסקים הבא במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לארבע שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba למקום בו אתה נמצא, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית ביום העסקים הבא במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: שירות התמיכה Platinum של Toshiba כוללת תמהיל שירותים בלעדי שנועל למנוע שיבושים בעבודה, באופן מהיר ויעיל ביותר. במקרה שהתקן מסוים זקוק לתיקון, תקבל מענה מידי לפתרון הבעיה, ואם יש צורך בכך – איש מקצוע מוסמך של Toshiba יגיע אליך במהלך יום העסקים הבא. שירות זה כולל גם שירות שמירת הכונן הקשיח, מנהל חשבון ייעודי ופורטל תמיכה מותאם אישית המאפשר לך לעקוב אחרי כל הנכסים הניידים שברשותך.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  שירות שמירת הכונן הקשיח
  • •   רישיון גישה לפורטל התמיכה העסק
  • •  מוקד תמיכה VIP
  • •  מנהל חשבון שירות
  • •  דוחות ביצועים חודשיים
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

כל מפרטי המוצר תלויים בדגם ובזמינות המקומית. כדי להציג רשימה מלאה של כתבי ויתור אחריות ומידע משפטי של מוצרים ודגמים (כגון מקלדת עמידה לנוזלים, אורך חיי סוללה, סימנים מסחריים ועוד), לחץ כאן.