השינוי כבר כאן

Dynabook Inc. (שם החברה הקודם Toshiba Client Solutions Co., Ltd.) והחברות הבנות שלה נפרדו מ-Toshiba Group ב-1 באוקטובר 2018. הן ימשיכו לפתח, לייצר

למידע נוסף
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

תיקון באתר הלקוח

זקוק לסיוע מקצועי – בכל מקום שבו אתה נמצא?
אנחנו כאן בשבילך, מעבר לפינה.

יש לך פגישה חשובה בעוד מספר ימים, אך מוצר Toshiba/dynabook שברשותך עושה בעיות? שירות On-site Repair (תיקון באתר הלקוח) פוטר אותך מדאגות מיותרות. בחר תקופת שירות עד 4 שנים וגם מתוך מגוון רמות השירות באתר הלקוח. ניתן גם להוסיף בצורה קלה ופשוטה שירות החלפת סוללה או תחנת עגינה לשירות באתר הלקוח וכן שירות שמירה על הכונן הקשיח. בהתאם לחבילת השירות שתבחר ולהיקף הבעיה במוצר, מרכז התמיכה של Toshiba/dynabook ישלח לך חלק חילוף מקורי של Toshiba/dynabook או ישגר טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook למקום שבו אתה נמצא עד סוף *יום העסקים הבא, כדי שתוכל לחזור לשגרת העבודה בזמן הקצר ביותר.

מדוע כדאי לרכוש שירות On-site Repair?

  • תוכל לחסוך זמן יקר ומאמצים עבור העסק שלך, מכיוון שהטכנאים המוסמכים של Toshiba/dynabook יגישו לך סיוע אישי במקום, כולל תמיכה בחומרה.
  • האחריות כוללת כיסוי מלא לחלקי חילוף מקוריים ותיקון באתר הלקוח, כך שלא יהיו לך הוצאות תיקון בלתי צפויות.
  • הטכנאי המוסמך של Toshiba/dynabook יבקר אותך באתר עד סוף *יום העסקים הבא כדי לתקן את הבעיה, וכך תימנע השבתה עסקית בכל סוג שהוא.

*תגובה ביום העסקים הבא מותנית בזמינות חלקים ובהסכם רמת השירות בארץ הרלוונטית (עיין 'תנאים והגבלות' בסעיף 'כיסוי גיאוגרפי').

תיקון באתר הלקוח

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook למקום בו אתה נמצא, בארצות רבות, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  (תגובה ביום העסקים הבא (תלוי בארץ
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba/dynabook

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לארבע שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook למקום בו אתה נמצא, בארצות רבות, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  (תגובה ביום העסקים הבא (תלוי בארץ
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba/dynabook

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

תיאור השירות: שירות התמיכה Platinum כולל תמהיל שירותים בלעדי שנועד למנוע שיבושים בעבודה, באופן מהיר ויעיל ביותר. במקרה שהתקן מסוים זקוק לתיקון, תקבל מענה מידי לפתרון הבעיה, ואם יש צורך בכך – איש מקצוע מוסמך של Toshiba/dynabook יגיע אליך, בארצות רבות, במהלך יום העסקים הבא. שירות זה כולל גם שירות שמירת הכונן הקשיח, מנהל לקוח ייעודי, ופורטל תמיכה מותאם אישית המאפשרים לך לעקוב אחרי כל הנכסים הניידים שלך.

תכונות:

  • •  (תיקון באתר הלקוח (תלוי בארץ
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba/dynabook
  • •  שירות שמירת הכונן הקשיח
  • •   רישיון גישה לפורטל התמיכה העסק
  • •  מוקד תמיכה VIP
  • •  מנהל חשבון שירות
  • •  דוחות ביצועים חודשיים
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba/dynabook

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba/dynabook שברשותך

הירשם כעת
רישום המוצר או השירות יסייע
ל-Toshiba לספק לך שירות מהיר יותר.
הירשם כעת
חפש ספק שירות
כדי לקבל את השירות, צור קשר עם ספק שירות מורשה
חפש ספק שירות