* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

תיקון באתר הלקוח

זקוק לסיוע מקצועי – בכל מקום שבו אתה נמצא?
אנחנו כאן בשבילך, מעבר לפינה.

יש לך פגישה חשובה בעוד מספר ימים, אך מוצר Toshiba שברשותך עושה בעיות? שירות Toshiba On-site Repair (תיקון באתר הלקוח) פוטר אותך מדאגות מיותרות. בחר תקופת שירות עד 4 שנים וגם מתוך מגוון רמות השירות באתר הלקוח. ניתן גם להוסיף בצורה קלה ופשוטה שירות החלפת סוללה או תחנת עגינה לשירות באתר הלקוח וכן שירות שמירה על הכונן הקשיח. בהתאם לחבילת השירות שתבחר ולהיקף הבעיה במוצר, מרכז התמיכה של Toshiba ישלח לך חלק חילוף מקורי של Toshiba או ישגר טכנאי מוסמך של Toshiba למקום שבו אתה נמצא עד סוף יום העסקים הבא, כדי שתוכל לחזור לשגרת העבודה בזמן הקצר ביותר.

מדוע כדאי לרכוש שירות Toshiba On-site Repair?

  • תוכל לחסוך זמן יקר ומאמצים עבור העסק שלך, מכיוון שהטכנאים המוסמכים של Toshiba יגישו לך סיוע אישי במקום, כולל תמיכה בחומרה.
  • האחריות כוללת כיסוי מלא לחלקי חילוף מקוריים ותיקון באתר הלקוח, כך שלא יהיו לך הוצאות תיקון בלתי צפויות.
  • הטכנאי המוסמך של Toshiba יבקר אותך באתר עד סוף יום העסקים הבא כדי לתקן את הבעיה, וכך תימנע השבתה עסקית בכל סוג שהוא.

תיקון באתר הלקוח

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba למקום בו אתה נמצא, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית ביום העסקים הבא במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לארבע שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: במסגרת תיקון Gold ברמת השירות Next Business Day Response, יגיע טכנאי מוסמך של Toshiba למקום בו אתה נמצא, במהלך יום העסקים הבא (שעת סגירת רישום אירועי שירות: 15:00). אם באפשרותך להחליף בקלות בעצמך את החלק הפגום, תוכל להחליט אם חלק החילוף יישלח אליך להחלפה עצמית ביום העסקים הבא במקום זאת.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

תקופת זמן: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תיאור השירות: שירות התמיכה Platinum של Toshiba כוללת תמהיל שירותים בלעדי שנועל למנוע שיבושים בעבודה, באופן מהיר ויעיל ביותר. במקרה שהתקן מסוים זקוק לתיקון, תקבל מענה מידי לפתרון הבעיה, ואם יש צורך בכך – איש מקצוע מוסמך של Toshiba יגיע אליך במהלך יום העסקים הבא. שירות זה כולל גם שירות שמירת הכונן הקשיח, מנהל חשבון ייעודי ופורטל תמיכה מותאם אישית המאפשר לך לעקוב אחרי כל הנכסים הניידים שברשותך.

תכונות:

  • •  תיקון באתר הלקוח
  • •  תגובה ביום העסקים הבא
  • •  טכנאי מוסמך של Toshiba
  • •  שירות שמירת הכונן הקשיח
  • •   רישיון גישה לפורטל התמיכה העסק
  • •  מוקד תמיכה VIP
  • •  מנהל חשבון שירות
  • •  דוחות ביצועים חודשיים
  • •  הרחבת אחריות
  • •  כיסוי לשעות עבודה וחלקי חילוף מקוריים של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

הירשם כעת
רישום המוצר או השירות יסייע
ל-Toshiba לספק לך שירות מהיר יותר.
הירשם כעת
חפש ספק שירות
כדי לקבל את השירות, צור קשר עם ספק שירות מורשה
חפש ספק שירות