* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

תיקון באתר הלקוח

זקוק לסיוע מקצועי – בכל מקום שבו אתה נמצא?
אנחנו כאן בשבילך, מעבר לפינה.

יש לך פגישה חשובה בעוד מספר ימים, אך מוצר Toshiba שברשותך עושה בעיות? הסר דאגה מלבך הודות לשירות Toshiba On-site Repair (תיקון באתר הלקוח). בהתאם לחבילת השירות שתבחר ולהיקף הבעיה במוצר, מרכז התמיכה של Toshiba ישלח לך חלק חילוף מקורי של Toshiba או ישגר טכנאי מוסמך של Toshiba למקום שבו אתה נמצא עד סוף יום העסקים הבא, כדי שתוכל לחזור לשגרת העבודה בזמן הקצר ביותר.

מדוע כדאי לרכוש שירות Toshiba On-site Repair?

  • תוכל לחסוך זמן יקר ומאמצים עבור העסק שלך, מכיוון שהטכנאים המוסמכים של Toshiba יגישו לך סיוע אישי במקום, כולל תמיכה בחומרה.
  • האחריות כוללת כיסוי מלא לחלקי חילוף מקוריים ותיקון באתר הלקוח, כך שלא יהיו לך הוצאות תיקון בלתי צפויות.
  • הטכנאי המוסמך של Toshiba יבקר אותך באתר עד סוף יום העסקים הבא כדי לתקן את הבעיה, וכך תימנע השבתה עסקית בכל סוג שהוא.

תקופה: בתוקף לשלוש שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תאימות: תואם למחשבים Satellite Pro, Tecra, Portégé ולמחשבי הלוח WT310 של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

כיסוי גיאוגרפי: השירות זמין בארצות הבאות: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, הרפובליקה הצ'כית, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, ישראל, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, מונקו, הולנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, סרביה, סלובקיה, סלובניה, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, שוויצריה, טורקיה ובריטניה.

מגבלות: השירות יסופק ברדיוס של 100 ק"מ מעיר ראשית. אם המוצר יימצא מחוץ לרדיוס האמור של 100 ק"מ, ייעשה מאמץ לספק את השירות בהקדם האפשרי.

הפעלה: יש להפעיל את השירותים בתוך 30 יום לאחר הרכישה. כדי להפעיל את השירות שלך, לחץ כאן והירשם באופן מקוון.

זמינות: יום שני עד יום שישי מ- 9:00 עד 17:00 לפי השעון המקומי, לא כולל חגים

קבל שירות: לחץ כאן כדי לבחור בארץ שלך וצור קשר עם מוקד התמיכה המקומי של Toshiba כדי לקבל שירות

תכונות: תיקון באתר הלקוח, שדרוג למענה ביום העבודה הבא (כפוף למועדי סגירת המשלוח וזמינות חלקים). במקרה שמדובר בתיקון פשוט, הלקוח יכול להחליט אם Toshiba תשלח את חלק החילוף כדי שיבצע את התיקון בעצמו או שתשלח טכנאי מוסמך של Toshiba אל הלקוח.

תקופה: בתוקף לארבע שנים, החל בתאריך הקנייה של מוצר Toshiba שברשותך

תאימות: תואם למחשבים Satellite Pro, Tecra, Portégé ולמחשבי הלוח WT310 של Toshiba

תקופת הקנייה: ניתן לקנות את חבילת השירות בתוך 90 יום מתאריך רכישת מוצר Toshiba שברשותך

כיסוי גיאוגרפי: השירות זמין בארצות הבאות: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, הרפובליקה הצ'כית, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, ישראל, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, מונקו, הולנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, סרביה, סלובקיה, סלובניה, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, שוויצריה, טורקיה ובריטניה.

מגבלות: השירות יסופק ברדיוס של 100 ק"מ מעיר ראשית. אם המוצר יימצא מחוץ לרדיוס האמור של 100 ק"מ, ייעשה מאמץ לספק את השירות בהקדם האפשרי.

הפעלה: יש להפעיל את השירותים בתוך 30 יום לאחר הרכישה. כדי להפעיל את השירות שלך, לחץ כאן והירשם באופן מקוון.

זמינות: יום שני עד יום שישי מ- 9:00 עד 17:00 לפי השעון המקומי, לא כולל חגים

קבל שירות: לחץ כאן כדי לבחור בארץ שלך וצור קשר עם מוקד התמיכה המקומי של Toshiba כדי לקבל שירות

תכונות: תיקון באתר הלקוח, שדרוג למענה ביום העבודה הבא (כפוף למועדי סגירת המשלוח וזמינות חלקים). במקרה שמדובר בתיקון פשוט, הלקוח יכול להחליט אם Toshiba תשלח את חלק החילוף כדי שיבצע את התיקון בעצמו או שתשלח טכנאי מוסמך של Toshiba אל הלקוח.

הירשם כעת הירשם כעת
חפש ספק שירות חפש ספק שירות
הזמנת מדיה לשחזור הזמנת מדיה לשחזור