השינוי כבר כאן

Dynabook Inc. (שם החברה הקודם Toshiba Client Solutions Co., Ltd.) והחברות הבנות שלה נפרדו מ-Toshiba Group ב-1 באוקטובר 2018. הן ימשיכו לפתח, לייצר

למידע נוסף
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

שירותי תמיכה

פורטל התמיכה העסקי של
נהל את כל הנכסים של Toshiba/dynabook שברשותך מפלטפורמה אחת – לנוחות מרבית.

ניהול כל הנכסים של Toshiba/dynabook בארגון שלך חיוני לקיום רמת הביצועים הגבוהה שלהם. לפיכך הקמנו את פורטל התמיכה העסקי של – כאן עומדים לרשותך כל המשאבים הדרושים כדי לעקוב אחרי הנכסים שלך ולהבטיח את תפקודם המתמיד במלוא הפוטנציאל שלהם.

קבל רשימה מקיפה של כלל התקני Toshiba/dynabook שברשותך, בקש שירותי מעקב, חפש מסמכים טכניים ועוד הרבה יותר – הכל בפלטפורמה מקוונת אחת. בקיצור, פורטל התמיכה העסקי של מסייע לך לחסוך זמן ומאמץ ולהשקיעם במלואם בעסק שלך.

מדוע לרכוש רישיון לפורטל התמיכה העסקי של?

  • באפשרותך למזער את השקעתך בפעילות אדמיניסטרטיבית ולהקדיש יותר זמן כדי להתמקד בעסק עצמו.
  • הרישיון לפורטל התמיכה העסקי של תקף לכל החברה, ולא להתקן אחד בלבד.
  • הוא כולל קשת מקיפה של מאפיינים: מידע על נכסים, הודעות ומעקב של אירועי שירות, רישום, מסמכי ידע טכני, חבילות הורדה של מנהלי התקנים ותוכנות וטופס מקוון ליצירת קשר.

שירותי תמיכה

תקופת זמן: שנה אחת מתאריך רכישת הרישיון

תיאור השירות: תוכל להשגיח על נכסי Toshiba/dynabook שברשותך בלי לבזבז זמן ומאמץ, הודות לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba. פלטפורמה מותאמת אישית זו מאפשרת לקבל תמונה מפורטת של כל הנכסים הרשומים שלך. בנוסף, תוכל להוריד מנהלי התקנים כדי להבטיח ביצועים אופטימליים או לתעד אירועי שירות ולפצות בסטטוס שלהם באופן מקוון.

תכונות:

  • •  גישה לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba
  • •  ניהול נכסים מקיף
  • •  חבילות מותאמות אישית של מנהלי התקנים להורדה
  • •  רישום ומעקב של אירועי שירות
  • •  הזמנת יחידות להחלפה על-ידי הלקוח
  • •  מסמכי ידע טכני

תקופת הרכישה: ניתן לרכישה בכל עת

תקופת זמן: שלוש שנים מתאריך רכישת הרישיון

תיאור השירות: תוכל להשגיח על נכסי Toshiba/dynabook שברשותך בלי לבזבז זמן ומאמץ, הודות לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba. פלטפורמה מותאמת אישית זו מאפשרת לקבל תמונה מפורטת של כל הנכסים הרשומים שלך. בנוסף, תוכל להוריד מנהלי התקנים כדי להבטיח ביצועים אופטימליים או לתעד אירועי שירות ולפצות בסטטוס שלהם באופן מקוון.

תכונות:

  • •  גישה לפורטל התמיכה העסקי של Toshiba
  • •  ניהול נכסים מקיף
  • •  חבילות מותאמות אישית של מנהלי התקנים להורדה
  • •  רישום ומעקב של אירועי שירות
  • •  הזמנת יחידות להחלפה על-ידי הלקוח
  • •  מסמכי ידע טכני

תקופת הרכישה: ניתן לרכישה בכל עת

הירשם כעת
רישום המוצר או השירות יסייע
ל-Toshiba לספק לך שירות מהיר יותר.
הירשם כעת
חפש ספק שירות
כדי לקבל את השירות, צור קשר עם ספק שירות מורשה
חפש ספק שירות